lite panik.



Sitter och kollar på fotboll, (Lyon-bayen münchen) ny tränad, luktar svett och känner att kroppen värker, lovley!
Peter tycker att jag luktar lite illa, men jag måste ju se klart första halvlek innan jag kan duscha.

Idag har de inte blivit mycket sitta still, full rulle på jobbet, tvätttid, storstädning och träning.
Känns bra, som fan. Har hittat livsgnistan igen, allt går bara uppåt och blir bättre och bättre.
Sjukt skönt, känns som jag har varit inne i självömkans bubbla ett tag nu, så de är dags att komma ut och ge järnet.
Eftersom jag har isolerat mig i flera veckor så ska jag till och med ut bland folk och shoppa med kärestan på Fredag eftermiddag, inte illa.

Imorgon ska jag ha en ensamhemmakväll, Peter ska iväg och bowla med nån kompis och jag ska vara hemma och pyssla på, min beställning från "Perfect home" kommer imorgon så jag ska väl sätta upp de nya sakerna, kolla på film och mysa med pyret. De är skönt med ensamtid.

Nästa vecka ska vi till barnmorskan igen, och så börjar föräldragruppen också, nu händer de.
Eller de har väl gjort de hela tiden men nu börjar de blir mer allvar, 15 veckor kvar... De är ju snart.
Tiden går in i helvete fort, de tyckte jag inte för ett litet tag sen, men nu sitter jag här och har lite smått panik, har ju insett att pyret ska ut också, öööhm, jag skulle mer än gärna låta någon annan ta de. Någon? Frivilligt? 
Lite rädd är jag ju faktiskt för de där, men de kanske går över...ehhmm.  :/ Peter?!


Nej nu blir de kvällsfika, dusch och fotboll.




  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0