måååååndaaaaag


Måndag, den värsta dagen på hela veckan.
Klockan tickar sakta på, allt går i slowmotion, man är trött, opepp på allt.
Tur att barnen är så snälla och söta så när man kommer till jobbet möts man av stora leenden i små ansiktet och
en massa kramar. De värmer. Men hela dagen kryper ändå fram.
Idag har de varit strålande sol, 22 grader varmt hade vi på dagisgården, inte illa att få vara ute och leka från 13-16.30 på arbetstid. Fan va jag älskar mitt jobb!

Kom hem och vräkte på pantera på hög volym (oroa dig inte mamma jag störde inte grannarna) och lagade middag. Sen vart de en kvällspromenad med kärestan.
Peter va på sjukhuset idag igen och gjorde fler lungprover så nu har han sugmärken över hela överkroppen, SEXIGT! :) ingen ironi alls....
stackars min lilla älskling:)

Åh, idag erbjöd Elin mig hennes gravid-kläder, tacksamt tackar jag JAA och lyfter på hatten och niger.
Så otroligt snällt och omtänksamt, kan inte vara mer tacksam!

nej nu ska jag ta en kvällsfika och sen ska jag brotta ner Peter, tvinga han att pussas och kramas även fast han inte vill ;)

xxx P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0