osmidig och lite tjock.



åå hejsan hoppsan vad jag inte har bloggat på ett tag.
Jag skyller på trötthet, jobb och ja allt som hör vardagen till.
Men nu tar jag mig tid iallafall, eller Peter tyckte att jag skulle blogga "de va ju såååå längesen"
fast egentlign ville han bara sysselsätta mig så han själv kunde spel tv.spel :)
Jag ska bli bättre, och piggare. kanske lite mer intressant också men de tänker jag inte lova.

Men helg är de iallafall, somnade vid 22 tiden igår, alltid lika rolig och social.
Vaknade kl 8 i morse, inga konstigheter de brukar ju som va då pyret börjar sparkas och leva rövare.
Så jag lär väl vara minst lika rolig ikväll, men ska försöka vara vaken till åtminstonde 11 ikväll, vill ju hinna mysa med min älskade man innan helgen är över.

gravid ja, har ont i hela kroppen, typ som växtvärk, och skulle de nu vara så att jag växer så är de då fan inte på längden. Har nu nåt 60kg på vågen, alltså +7kg på 23,5 vecka, de svider lite. Även fast jag vet att jag kommer gå upp endel i vikt så tycker jag att de är lite obekvämt. Brösten är enorma just nu känns de som, och magen är rund och go, jag älskar min kulmage, jag är otroligt osmidig.
Som tur är har jag Peter som masserar mig varje kväll, gör iorning skumbad och tar hand om mig. Känner mig som en prinsessa!

Nog om allt :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0