PEPP!



Tänka sig att när man väl är ledig så får man absolut inte sova.
Pyret snurrar runt, sparkas och lever rövare. Ingen idé att försöka somna om.

Igår fick jag veta att jag får en 100% tjänst på dagis fram till midsommar, längre än så ska jag inte jobba heller, sen tänker jag njuta av sista ånaden som gravid :) Så nu blir de inge mer dubbeljobb för mig, känns lite ovanligt.
Jag som tycker om att variera. Men de här kommer bli skitbra! :D

Idag kommer svärföräldrarna hit och stannar till söndag. Trodde även att Pernilla och Elias skulle med
men de blev tydligen ändrade planer. Synd, hade varit mysigt med fullt hus här :)
Men vi får ta och åka dit något snart och hälsa på istället.

Är sjukt pepp och otroligt jävla laddad inför imorgon. CHELSEA-MANCHESTER UNITED
och inte gjorde de saken bättre att jag kollade på the football fatory igår, spände käkarna så att de smakade blod i munnen. PEPP PEPP PEPP!!

nu ska jag göra frukost och väcka min älskade så vi kan sparka igång den här dagen.

Glad Påsk alla godingar.

xxx P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0