snart så...



Imorse när jag dukade undan frukosten på jobbet så stäckte jag ryggen och höften på nåt konstigt sätt, nu går jag som en haltande 90årig gumma och foten har domnat bort nästan helt, känns skitskumt.


Igår fick jag ha en ensamkväll hemma, eller ja jag åkte till mamma först och åt middag, hämta lite saker som va mina som jag beställt och pratade. Sen när jag kom hem tog jag ett hett bad (och jag menar verkligen hett, fick nog tredje gradens brännskador på benen) och låg och läste min jättebra bok "14 år och till salu". Rekomenderas.
Sen gosa jag ner mig i sängen, och fortsatte läsa, skönt att vara själv. När min bättre hälft kom hem fick jag massage och blev ompysslad, de är inte fy och skam, vilken prins. Jag är kär i han.

Låg även och sjöng för pyret igår, eftersom öron och allt är färdig utvecklade nu så ska man prata och sjunga mycket för dom så att dom kan urskilja olika ljud och så. Tex mamma och pappans röster. Och tammefan han sparkade hela tiden, och de syns utanpå när han sparkar nu. man ser verkligen att magen bucklar sig utåt, läskigt. Och tydligen så sparkar dom när dom hör nåt dom gillar, så musik gillar den lilla tydligen skitmycke. Bra där! :D

Behöver helg nu, behöver komma bort, men de blir väl någon annan gång... denna helg spenderar vi väl hemma.
Köpte Avatar igår så vi kommer väl sitta klistrad framför tvn hela helgen.  Men imorgon har jag iallafall öppning på jobbet så jag slutar tidigt och kan åka till stan och inhandla sånt som jag behöver och har behövt hur länge som helst men inte orkat eller haft tid att åka in till stan för att köpa. Imorgon blir de alltså SHOPPING! :)

Happ, de va en uppdatering de, och nu är min rast slut så jag ska ta och smyga in till bullerbyn och kolla så att alla barnen sover gott i sina vagnar... jag skulle också vilja ligga ute i en skön vagn och sova. Tror de skulle vara skitnice att ligga ute i friska luften i en varm vagn med sin älsklingsfilt och bara sova ett tag. så man är fit for fight sen, resten av dagen/kvällen. Har frågat några barn om jag får låna deras vagn, men nej, dom ska tydligen ha den själv:)

ha en bra dag





Kommentarer
Postat av: macknow

JAg har en del önskemål till Bergs kommun. TEX: en släpvagn med bil och chafför till, som kör runt oss i personalen så vi också får sova i vagn på rasten.

Fällbara stolar, alltså fällbara ryggstöd vid lunch borden till oss i personalen

och naturligtvis massage 30 minuter om dagen..

tror du dom går med på det?!

Om inte kanske vi ska strejka =D

2010-04-29 @ 20:05:59
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0