update


Men nu jävlar är de fredag!
Om 2 och en halv timme slutar jag jobba, då ska jag hem och förbereda för en massa fredagsmys saker
som ska börja så fort min älskade sätter sin fot innanför dörren! Han kommer inte få gå en meter utan mig hängandes efter. Jag är så fruktansvärt kär. Och de känns som att de va evigheter sen jag och Peter fick vara ensam och bara ta hand om varandra. Men ikväll då jävlar.

Annars händer de nog inte så mycket ihelgen, hoppas på massa sol så att vi kan vara ute, kanske en picknick någonstans? :) Simon och Peter skulle ju ha nån "fifa10nörddag/kväll" också, lär väl bli imorgon.
Då kan ju jag passa på att ta en tur bort till pappa och hälsa på och sen om jag är riktigt hurtig så blir de kanske en till mamma också, fast om latheten styr mig hem så får jag ta de på söndagen istället.

Och ja magen växer på, och jag vet att jag har vart dålig med bilder men jag är lat, jag vet de, tack för era påminelser. känner mig genast mycket bättre:)
Men som sagt den växer och har till och med blivit ivägen för saker och ting, försökte mig på att gå igenom ett utrymme som jag ALDIGT haft problem med förrut, men ICKE magen tog emot och inte fan gick de att dra in den heller. Så lite skamsen fick jag ge mig och flytta och vrida på lite saker för att ta mig vidare.
Tröttheten har kommit tillbaka, den är nog jobbigare nu än i början, orkar inte göra nånting när jag kommer hem från jobbet, hinner knappt träffa Peter på vardagarna, när han kommer hem så äter vi tillsammans sen går jag och lägger mig. Rolig brud. Svar nej. Men de går väl över, har fått börja tagit sånna där järntabletter dom säger att de ska bli bättre då... vi får väl se. V.22 nu iallafall. Allt går så fort. Och vagnen är beställd :)

Nej men nu är min rast slut, måste gå och kolla så att dom söta små ligger och sover gott i sina vagnar :)

Ha en fin dag och kväll.

xxx P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0