upp och ner



Men fan va dagarna/veckorna går fort... helgen är över.

Jag har jobbat med min käre far, myst med min älskade sambo, lagat god mat, tränat och varit ute i solen, ätit glass och umgåts med mamma. Ja de har varit en bra helg med andra ord.

Har kommit in i en jobbig period med graviditeten, har kännt mig som en ful och äcklig flodhäst som är skitarg hela tiden. Men de börjar gå över tror jag. Börjar känna mig mer som människa nu när jag kommit igång med träningen igen. Älskar att svettas och känna att kroppen gör ont, de behövs inte mycket för att den ska göra de nu men bara att de känns och jag märker att de tar så är jag nöjd och trivs md mig själv.
Skitbra.

och nu jävlar väntar en veckas jobb, fingermålning och massa kladd står på schemat. Ett stort papper och massa färger ska jag ha och släppa lös barnen på. Kommer bli härligt:)
Sen kommer fredagen och helgen fortare än man hunnit blinka, och jag hoppas att jag och mina käraste har kommit på något mysig ställe att åka bort till. Behöver miljö ombyte, komma bort över en helg och bara pyssla o varandra. Komma bort från hackås. Får se vad vi kommer på, om vi kommer på nåt.

nu ska jag få massage ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0