ganska tung dag.



Har en ganska jobbig dag, inte med Hugo han ligger snällt och guglar i soffan, somnar någon timme, äter och sen börjar allt om, han är otroligt lugn och snäll. Våran älskade son. Men de har hänt en annan sak i vårat liv som vi va bereda på men inte att de skulle ske så snart, och vara så länge. De känns tungt och jag är livrädd.
Samtidigt försöker jag vara positiv och stark. Men de är inte alltid lätt.

Idag gör vi inte mycket, ska tvätta sen, men annars tänker jag nog inte gå utanför dörren idag.
Tänkte ta en promenad, men de får bli med älsklingen ikväll isåfall. Om de blir i huvudtaget.
Men de skulle ju vara bra att gå ut och få i sig lite frisk luft. vi får se vilken ork som finns.
Just nu ska jag koncentrera mig på att allt bara kan bli bättre. Bara de blir gjort och läkt.

Hugo har legat och gjort gymnastik idag iallafall :) låg på magen och lyfte upp hela kroppen så han stod på händerna och tårna. såg ganska roligt ut. och nacken tränar han flitigt också, lyfter upp och kikar runt tills han inte orkar hålla den uppe längre. Sötnos.

Ja just de ja, jag efterlyser någon som har massa serier på dvd eller usb minne, eftersom vi har så dåligt med kanaler och de blir endel tv-tittande nu i början så behöver jag nåt att kika på. börjar bli ganska less att se "hem till gården" och "dagens rätt". de suger ganska hårt! :) så om någon har nåt bra att låna ut får ni gärna höra av er! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0