rastlös...



ja vad ska jag säga.. börjar bli riktigt rastlös nu.
Dagarna blir rätt långtråkiga och jag gör bara samma saker hela tiden.
Och de är inte ens roliga saker.

Jag behöver något roligt att pyssla med, någon arbetlös vän att umgås med.
Varför känner jag bara folk som har jobb?
Jag kanske måste se till så att någon jag känner blir arbetslös? :)

Hugo sover ju mest hel tiden, eller han har börjat vara valen mer men man blir lätt instängd och isolerad, speciellt när man bor en bit utanför stan.
När jag inte va mammaledig fanns de jättemycket jag ville göra och gjorde på helgerna och vardagskvällar.
Men nu kommer jag inte på nåt. De har iof inte gått så lång tid, lillen är ju inte ens 1 månad.
De komer väl med tiden, just nu har vi ju bara kommit in i några få rutiner, är väl därför man känner sig så låst, men när allt sitter så kommer väl de där med intressen mm av sig själv

nog med gnäll.

Vi har ju haft en bra dag iallafall, har legat i soffan och myst med Hugo, kollat på How i met your mother avsnitt. Sen de lite mindre roliga men ack så nödvändiga städandet, vika tvätt och diska.

Imorgon börjar träningen med mamma igen, åtminstonde promenaderna, sen får vi börja med gymmet också, men de får vi ta när ammningen inte är de ända plutten äter.
Får nöja mig med hemmagymmet sålänge.

hur som helst så älskar jag Peter och Hugo.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0