Underbara älskade <3



En liten pojke. Våran Hugo, föddes 31/7 2010 kl 08.49.
2790g 48,5cm och perfekt. Världens vackraste.


Äntligen sitter vi här hemma i soffan, jag och mina två pojkar.
Hugo ligger på pappa Peters bröst och sover.
Fan va fina dom är.

Allt på förlossningen gick bra, eller ja de gjorde in i helvete ont, och jag ville strypa barnmorskorna när dom hindrade mig att missbruka lustgasen under värkarna. Men ja, nu är de gjort och jag har som sagt fått världens vackraste son som belöning för allt slit och smärta.
Lördag morgon kom han ut i världen, söndag fick vi åka hem efter alla test och så, eftersom han är 3 veckor för tiigt född så ville dom ha kvar oss under natten för att kolla så allt funkade som de skulle, och inte ett enda fel, hela pojken är perfekt.

Nu börjar de. Allting. Jag älskar mina pojkar <3




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh lilla Petra vad vacker ni är du och Hugo. Jag var så fräck att jag laddade ner det fina kortet. Åh Hugos blåa ögon.......nu Gumman blir livet aldrig mer detsamma, det är något som händer med oss då vi får barn. livet blir nytt på något vis. Tänker på dig.....på Peter och lilla Hugo.....kram Birgitta

2010-08-02 @ 20:58:15
Postat av: Sandra

Grattis igen! Han är jättesöt mitt kusinbarn! :-)

Kramar

2010-08-02 @ 21:07:09
URL: http://wiegandt82.blogspot.com
Postat av: Z

Men gud va söt...

2010-08-03 @ 14:44:09
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0