lillen <3



Nu har de gått några dagar, vi har kommit in i några få rutiner, har haft folk här mest hela förra veckan och fram till imorse, och då är de ju lite svårt att få in riktiga rutiner som ska sitta.
Ser fram emot att bara vara familjen nu några dagar och komma in i vardagen.
Idag är Hugo 10 dagar gammal idag, och navelsträngen åkte av, stor pojke nu alltså :)
var även på första BVC besöket efter förlossningen och allt såg jättebra ut, han hade gått upp ca 200g, dock inte vuxit på längden men huvudet hade växt 1 cm. Så summan av de hela var att han fortfarande är helt Har
Som sagt var i veckan har vi haft mycket folk från alla håll i sverige här som hälsat på för att se den lille, och de har resulterat i att vi har fått (vi och vi Hugo har fått) massa fina presenter.
Allt från rockbodys till spjälvsäng och mobil till den. söta kläder och tavlor. böcker, skötbord. mm.
TACK alla kära <3

Bokade kyrkan idag också, Hugo ska döpas i November men de va lika bra att boka redan nu så att vi va säker på att få de datum vi ville ha :) Så behöver vi inte stressa med planering heller, utan ta de lugnt och ta allt eftersom...sweet.

annars har de inte hänt så mycket mer i veckan, vi tar de lugnt, Hugo är väldigt lugn och harmonisk.
Sover hela nätterna, jag väcker honom när han måste äta, men annars är han en ganska sliten man.
Sover i vaggan gör han sen 3 dagar tillbaka, och de går oerhört bra, de är bara jag som tycker att de är lite jobbigt att inte ha honom liggandes på bröstet och mysa, men jag vänjer mig nog.
Blir för varmt för han att ligga med oss i sängen. Inte bra. Men imorse tog jag upp han till sängen för lite familjemys:)

Ja men nu ska jag mysa ner mig framför tvn men älsklingarna.







Kommentarer
Postat av: Tessan A. Wänstedt

Gud va mysigt... Saknar verkligen den tiden...

Nu e Isak så pass stor att han ratar gröt t.o.m...

Hoppas vi träffas snart och Grattis Igen gummen <3

Kramar

2010-08-10 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0