lite av varje



usch, redan Söndag..

Ihelgen har de iallafall varit lite liv och rörels här hemma.
Fredag hade jag, Peter och Hugo myskväll, låg i soffan, kollade på tv och åt god mat.

Igår åkte Peter och fiskade med sina kompisar, jag och Hugo fick finbesök av Carro, Alfons och Kelly.
Lillen fick massa fina kläder och leksaker som låter (!), jodå Alfons och Kelly demonstrerade väldigt bra hur man använde dom ;) Jag tyckte de va jätte mysigt med barn springades runt, äta bullar och dricka saft.
Lite liv och rörelse i hemmet som sagt, Hugo har ju inte riktigt lärt sig än att man ska vara social :)
Sen vet jag ju inte om deras mamma tyckte at de va lika mysigt som jag haha :D

Lillebror va hemma hos mig igår också, han har lånat ut sitt Xbox360 åt mig (gulle dig!) så jag ska ha nåt att göra på dagarna. Vi satt och spelade och turades om att mysa med plutten. Sen skulle han på fest och vi fick snällt stanna hemma :) sweet day! <3

Idag ska vi ta de lugnt, ta en promenad, tvätta och ta hand om varandra innan en ny vecka börjar.

Vi har förresten sålt vårat hemabiosystem nu :( så vi har inget bra ljud och ingen dvd, och som jag har gnällt över förrut knappt några kanaler, de suger ganska hårt. Men nu har vi gått ihop med grannen och ska skaffa trillingkort, dela på kostnaden och få mer kanaler, samt att vårat nya system borde komma nu till veckan så då löser sig ju allt :D Hoppas på de bästa! och att bärselen jag beställt även kommer nu i veckan!

Just de!! Hugo har fått gudfäräldrar nu :) Storebror Jens och Syster Linda. Stolta må ni tro! :)
Peter fick välja gudfar och jag fick välja gudmor.
Kunde inte bli bättre gudföräldrar.

Mjaa nu tror jag inte att jag har något mer att skriva.



Mys med morbror simon



Morbror jens/gudfar och lillen




Sliten man :)




Hugo med gudmor Linda :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0