våran dag..



Idag har vi en hemma dag. Skönt att vara bara vi 3 en heldag också.
Håller på att tvättar och fixar lite. Hugo har badat för första gången idag också, han tyckte de va lite skrämmande tror jag, men de går nog över:)

Igår fick vi ett skötbord av min pappa, som han har byggt själv. Hur fint som helst!!
Betsade de igår så nu är de klart för uppsättning. Tack pappa <3

Imorse sov grabbarna länge, fick väcka dom halv 11 för att försöka få i Hugo lite mat och så.
Så jag fick snällt fixa lite här hemma i väntan på att dom skulle vakna till, tvättade, städa och diska.

Nu sover lillen och jag och Peter ska kolla på film och ta hand om varandra.

Imorgon ska vi in till stan och handla kläder åt Hugo och eventuellt så kanske jag unnar mig nåt, men Hugo behöver först och främt ALLA hans kläder är ju för stora, han måste ju ha kläder i stl 40-44. lillpluppen.
Sen ska han få träffa farbror David också, de ser vi fram emot!

Nu blir de vuxen mys!


Ny badad och sur. men ac så söt! :)



Ren, nöjd och trött, ser ut som ett litet troll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0