Badkarsfot och röda jeans


Måndag, känns inte bra. Vart tog min helg vägen?
Jag har ju inte hunnit gjort nåt. Fan va sur jag blir.

Idag är de alltså måndag, och de betyder jobb. Känns väl...sådär just nu.
Är trött som ett as och skulle nästan kunna hänga mig i bussgardinen bara för att slippa göra någonting idag.
Men nej, de blir inget av med de, de blir jobb...
Efter jobbet ska jag iallafall gå och spendera pengar på saker som jag behöver. Så jag har ju nåt att se framemot idag iallafall :) Fast jag ska ju även köpa en ny badkarsfot (eftersom den råkade gå sönder på nyår pga av att någon va tvungen att sätta sig där och gunga :P) och jag har faktiskt ingen annng om vart an köper en eller vad jag ska ha för någon. Kan ta lite tid att hitta rätt med andra ord. Så går de när man insesterar på att ha roligt.

Ska även gå och kolla på ett par röda jeans idag åt Peter. Jag är besatt av röda jeans, sjukt sexigt, ett måste!
Hett, hett,hett!

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0