bitterfitta.



De här med att vara gravid och rastlös på samma gång är någonting jag tycker är oerhört jävla onödigt.
Jag kan ju som inte hitta på något skitroligt kl 20 en lördag kväll i Hackås. Om de hade varit fö några månader sen så hade´vi alltid kunnat öppna en flaska vin och spelat musik och haft djupa samtal om de sjukaste sakerna man kan komma på och skrattat åt varandra tills långt in på natten. Nu kan vi ju inte de, eller de går ju men de är svårt att diskutera skitsaker i flera timmar utan att vara lite halvfull.
Nej fy fan den här kvällen suger faktiskt lite. Lär väl bli bättre om ett par timmar när jag har accepterat läget.
Peter tycker att jag är sur och bitter ikväll, och JA, JAG ÄR FAN DE!! Men de går snart över, de brukar inte hålla i sig mer än 1-2 timmar. Jag saknar att dricka öl, vin, whiskey och jäger....ja allt med alkohol. Jag känner mig utanför och tråkig:(

Ähhh, va fan de går väl över.

jaha men nu har jag fått varit en liten bitterfitta ett tag så nu får jag väl ta mig i luvan och bli glad.

Hoppas alla ni som är ute och har skitkul ch dricker gott mår skitdåligt imorron. Då kan jag iallafall trösta mig med att jag är pigg och mår bra imorron. ne de va bittert sagt. Ha så jävla kul!

xxx P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen kusin då! =) D är ju så när man är gravid.. ;) Men ja lovar du kommer vänja dig med det å du kommer att ha minst lika kul åt alla som dricker... Du har ju några månader kvar... ;)

Kramar

2010-02-14 @ 10:55:25
URL: http://wiegandt82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0