Början.



Har kollat igenom massa tapet böcker nyss, ganska svårt att bestämma vad man vill ha, måste ju välja noga eftersom de inte är varje dag man tapetserar om. Ska väl kolla igenom böckerna minst 5 ggr till innan jag bestämmer mig, men de lutar åt svart med ett skitsnyggt mönster till fondvägg och resten vinrött i vardagsrummet i allafall. Men vi kanske hinner ändra oss, men eftersom hall och sovrum är vitt så vill vi ha lite varmare och mörkare färger i åtminstonde vardagsrummet. Men som sagt vi får se hur de blir :)

Förutom allt de roliga och spännande vi har framför oss så känner jag mig arg, förvirrad och less.
Ska ha möte på jobbet imorron, känns nästan lite onödigt. Allt känns så falskt.
Jag trodde faktiskt på de här företaget och jobbet, men de blir bara mer och mer skit.
Tråkigt. Och ingen tar på sig de som händer.

Men de är väl de ända i mitt liv som inte är en dans på rosor.
Annars känns allt nästan perfekt, så jag hoppas att allt kan fortsätta flyta på så bra som de gör nu.
Hoppas på att allt blir klart i tid och att allt annat löser sig på bästa sätt.

Nu ska jag väcka min käresta och tvinga med honom in i duschen ;)

Puss på er! <3

xxx P

ps. klockren kommentar av Persson, ska definitivt be Peter om hjälp angående ollningen :)


Kommentarer
Postat av: Persson

Läs igenom dagens text. Kul när ett k försvinner. Tror faktiskt du måste be Peter om hjälp med att olla tapetböckerna;)

2010-02-02 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0