Istid



Så in i helvete kallt överallt. Här hemma kan vi inte ens gå barfota på golvet utan att de svider i hela kroppen i flera timmar efteråt. Bara 5 dagar kvar nu. Inatt sov jag med duntäcke (varmaste graden typ 6 ) långkalonger, tjocktröja, tjockstrumpor och mössa. MÖSSA?! Man ska fan inte behöva sova med mössa! 
Nej då har de gått för långt! dra åt helvete Bergs Bostäder!

Idag fyller Elias 5 år så jag tog med han hem till mamma efter jobbet och hade ett litet minikalas med glass och lek. Mys <3

Nu har jag kommit hem och sitter och har halvt frysit ihjäl, 15 grader är de här inne nu. Så de blir väl en het dusch och sen är de bara att ta på sig de varmaste jag har och lägga sig och sova. Har ju öppningen imorron så klockan ska ställas på 04.45. De är inte lagligt att ställa alarm de tiden. Bara så ni vet.

Saknar dom på jobbet i stan. <3

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0