livet i kartongen


Efter en lång och hård dag så sitter jag äntligen i sängen ny duschad och redo för att krypa ner under duntäcket och somna in för natten.

Har varit på kalas nu ikväll hos Vincent och Paulina, mycket trevligt.
Skönt att komma hemifrån ett tag, bort från alla kartonger och tomma betongväggar.
Bor ju endast i sovrummet nu, vardagsrummet är ett förvaringsförråd där vi ställt in alla lådor och skit.
Köket är nästan helt tomt och lika så hall och toalett. De ekar här kan jag säga.

I veckan ska vi få välja ut tapeter till den nya lägenheten, ska bli riktigt kul att få välja ut dom helt själv.
Längtar tills allt är klart och vi har flyttat in och bosatt oss där. Älskar den nya lägenheten! Den är fin och den kommer bli sjukt fin när vi har tapetserat klart! :D

Åhh, min mage har börjat svullna upp sig nu, haha ganska gulligt faktiskt. Men läkaren sa ju att magen skulle synas tidigt eftersom jag är så liten. Men hur som helst så är de ganska sött, för den som inte vet att jag är gravid så ser de ju mer ut som att jag har haft handen i kakburken lite för mycket ;)

Jaja nu ligger Peter och skriker att han vill ha datorn så att han kan spela bort lite pengar, jag tycker att de är bättre att vinna pengar men... ja man kan inte alltid vara överens. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0