mys söndag!



Alla hjärtans dag. Jag tycker att de är en mysig dag, jag vet att vissa tycker att de är töntigt att "fira" den.
Men en liten söt present och en god middag tillsammans med den/dom man älskar är väl inte så dumt?

Jag blev väckt av älsklingen imorse som kom in med frukost och presenter. Jag fick parfym, shower gel och body lotion av märket Replay. Ibland är jag väldigt bortskämd. ;) Sen myste vi i sängen ett bra tag innan vi pallra oss upp för att ta en promenad i de vackra vintervädret. Gick till pappa och rosa för att lämna alla hjärtans dag kort och sen gick vi fästerundan hem till mamma för att även där lämna ett kort. Så vi vart ute ett tag. Skönt.

Skulle laga en jättgod middag till Peter nu på kvällen, inbakad kycklingfilé med fetaost sallad, hemmagjort kryddig brunsås och vitlökskräm, MEN jag hade ju glömt köpa ägg, och då funkar de ju inte. Så de blev ingen fin middag.
Vi fick nöja oss med kycklingtortillas istället. Mm, inte helt nöjd då, men som tur är så fyller Peter år på torsdag så jag kan ju alltid göra den goda middagen då. :)

Nu ligger Peter och spelar tv-spel och jag får väl nöja mig med datorn som sällskap den närmsta timen åtminstånde :) men de gör inget.

Hoppas alla har haft en mysig alla hjärtans dag!



xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0