öh.



Efter en relativt långsam och dyster dag på jobbet så är jag äntligen hemma i kartonglådan:)
Hade en liten kärleks dejt med älsklingen idag, de gjorde min kväll. Behövde verkligen vara ensam med honom utanför hemmets väggar.

sitter just nu och kollar på "super size me" och jag säger bara usch usch usch!! Mcdonalds mat är bara gott en gång per år eller när man är skitfull. Men vissa tycker tydligen tt man ska äta de till frukost, lunch, middag och kvällsfika.
Tänker inte folk på sin hälsa och sina kroppar? Är de så jobbigt att ta en promenad eller laga hälsosam mat hemma? Men vad vet jag, folk kanske inte vill leva längre än till 50. Jag blir bara brydd.

Nu ska jag tvinga Peter att ge mig lite massage :)

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0