tjockis



Jag har blivit en tjockis. Magen har blivit en kula och linnet slutar som så att de blir en glipa mellan linne och trosor. Gulligt. Nu förstår jag att de faktiskt är så att jag är gravid. :D
Nu vill jag flytta, jag vet att jag tjatar så jävla mycket om de, men jag  hatar verkligen våran nuvarande lägehet.
och jag tänker packa ner de sista av våra saker och kläder idag, så de går fort att flytta ut när de väl är klart!

Saker har hänt på jobbet, de kan bara bli bättre nu, en ny chef. Ångest och magont släppte så fort jag fick reda på att den förra är portad och inte får komma i närheten av oss på restaurangen. Allt kan bara bli bättre nu.

Annars så tycker jag att livet är ganska svårt just nu, Chelsea förlorade mot Everton igår.
AIK förlorade mot Leksand. Hur kan allt gå så fel på samma gång?
Men de är bara att fortsätta kämpa. Fan.

Nu jävlar blir de att spela tv-spel någon timme, sen packa och skura köksskåpen och gå och handla för att ställa sig vid spisen så att maten står på bordet när älsklingen komer hem från jobbet. Så är de att vara sjuk.


xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0