Bara vara lat



Jaaaa! Nu är de helg, ligger redan nu nerbäddad i sängen och tänker ligga här hela kvällen, jag tänker inte under några omständigheter  kliva upp. Aldrig! Älsklingen ligger redan och sover (?!) jag hoppas att han vaknar så att jag får mysa in helgen lite åtminstonde. Annars blir de väl kanske liiiite tråkigt.

Imorgon ska vi börja kånka på kartonger till förrådet i nya huset. Skönt att bli av med lite saker så man kan börja städa ur någon gång, Nu är de bara en vecka kvar tills vi flyttat ur den här betongbunkern helt. Fy fan va skönt!
Annars har vi nog inga planer för helgen, om de är fint väder imorgon eftermiddag så blir de nog en skotertur på sjön, men de verkar inte som att de ska bli bra, -20 har dom sagt nu, lite surt :/

Men nu ska jag gosa ner mig längre ner under duntäcket, dricka mjölk och äta choklad...och lite oskyldigt råka väcka kärleken ;)




Jag och Rocky myser iallafall :)

Ha en fin kväll.

xxx P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0