Mycket och lite till....


Idag har vi farit iväg med 3 flyttlass till vårat nya fräscha hem. Och jag måste ju skryta om hur jävla snyggt de blev med dom nya tapeterna i vardagsrummet! Så in i helvete också!
Vill bo där nu, nu NU! Känner lite stress inför helgen, jag ska ju jobba och Peter ska städa ur gamla lägenheten....intressant ;) Får nog be pappa och mamma gå dit med jämna mellanrum och kika till honom, så han inte dör av anstränging. Är han riktigt duktig så kanske han får en överraskning när jag kommer hem. :D
TACK MAMMA OCH DIEGO FÖR HJÄLPEN <3



Ja och snart har den här veckan gått, jag vet inte vad jag har gjort för ont men igår förlorade Chelsea och imorse Tre kronor, man borde få sjukskriva sig om sånt händer.  

Imorgon kväll blir de iallafall middag och kanske bio, om vi inte bestämer oss för att vänta tills Tim Burtons film Alice i Underlandet  har premiär, är ju inte så länge dit ( 3 mars ) så man kanske kan hålla sig, eller så kan man gå på bio fler än 1 gång. Men mys ska de väl bli iallafall! 

Lägntar faktiskt till att jobba ihelgen, hela trion ska jobba ihop, känns som att de va ett tag sen vi sågs och kärleksfullt förnedrade varandra nu. Men Lördag och Söndag då jävlar blir de, har redan börjat ladda. Pepp pepp pepp.
De är lite jobbigt att de inte går någon buss in till stan på Söndag morgonen, tur jag har en far som ställer upp och skjutsar mig till jobbet <3

Ja men nej nu skiter jag i de här, jag ska lägga mig under täcket och trumma på tjockis magen. 

Gonatt.

xxx P  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0