allt och inget..


Helvete vad jag är sprallig idag, kan knappt sitta still, de kryper i benen.
Skulle vilja gå ut och ha snöbollskrig, göra snöänglar eller nåt liknande men de är ingen som vill följa med mig.
Får väl gå fram och tillbaka här hemma och pilla på alla saker som sitter på väggen.
Lek med mig! Jag kan ju iof attackera Peter, men de slutar ju alltid med att någon av oss gör sig illa och blir lite småsur (oftast jag) så jag vet inte om de är värt de :)
Hade jag inte redan tränat idag så skulle jag lätt gå iväg nu bara för att få springa av mig lite.
Men gaaah, vad ska jag göra? Rastlöshet är de värsta jag vet. Jag vill äventyra.
Men ICKE! Alla är så trötta.

Imorgon ska vi börja förbereda cateringen på jobbet, ska bli ganska kul faktiskt, kommer bli stressigt kanske, men de är de jag gillar, de ska vara mycket att göra och man ska inte behöva stå still en sekund. Då trivs jag på jobbet :)
Funderar på om jag kanske ska ta med min egen kockskjorta eftersom dom på jobbet är som nattlinnen på mig och jag kommer bli retad hela dagen om jag ska ha en sådan på mig. Ja men de får jag bestämmqa mig för imorgon.



Ja jävlar.. jag har suttit och kollat runt på massa möbler och grejer som jag vill ha, nu har jag desutom räknat ihop att om jag sparar så jag har 78 000 så får jg ungefär hälften av alla saker. Känns lite tufft kanske, men om de är någon som vinner några miljoner på lotto så är ni välkommen att tänka på mig och skänka en slant till "Hjälpa Petra Fonden"..
tack i förväg :)


Ha en fin kväll. <3

xxx P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0