älskar.


Idag har de varit en långsam dag, stämningen va väldigt låg och alla tänkte nog på en och samma sak.
Men de är inte så konstigt, att mista sitt hem och alla sina minnen och ägodelar i branden va de sista han behövde nu. Som om de inte va nog med allt annat runt om kring just nu. Så tankarna går till han.

Kvällen har varit mysig, har kollat på lägenheten och faktiskt betämmt oss för att vi ville ha den, väldigt charmig och fin va den. Kommer trivas kanonbra där! Så på fredag när Peter är på after work ska jag passa på att börja packa och rensa upp här hemma. Inte så jävla roligt kanske med de måste ju göras och Peter vill ju helst slippa så då låter jag han åka iväg och dricka öl och spela poker så kan jag städa. Låter fan inte rättvist men de brukar jämna ut sig tillslut. Han står alltså i skuld till mig :P

Och annars då? Jo, jag har blivit besatt i tv-spelet och sitter på morgonen innan jag åker till jobbet och direkt när jag kommer hem så sitter jag som klistrad och skriker. Peter också. Vi har helt tappat allt annat runt om kring. De är bara tv-spelet som existerar för oss just nu. Men jag gillar de.

Längtar tills löning gör jag! Så fattig som jag har varit den här månaden tror jag fan aldrig att jag har varit!
Nu har jag 2,50 kvar tills nästa måndag. Känns kanske inte ok.
Helgen efter löning ska jag och älsklingen på SPA och skämma bort oss, för de är vi såååå värd efter allt slit på jobbet och så :)


Men ja. nu blir de en het dusch och sen ska jag äga sönder peter på diddy kong racing. Eller Mario kanske?
Hm, svårt val ^^

Sov gott.

xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0