Är de nån som är glad så är de ju jag

.

Jag tycker inte alls att de är skönt att kliva upp tidigt på morgonen för att sedan gå ut i kylan för att vänta på en buss.
När bussen väl kommer så är de en sån där gammal buss från 1800-talet som inte ens har någon värme, vilken bra start på morgonen. När jag väl kommer till stan så måste jag vänta i 45 minuter ute i kylan eftersom jag är så senil och tankspridd så glömde ju jag ta nycklen till jobbet så nu måste jag vänta tills Marie kommer och öppnar.
Men trots alla motgångar så ska jag hålla humöret uppe och vara skitglad idag.

Fast de skulle inte vsara helt fel att ligga kvar i sängen nu och kramas :)




Jag ÄLSKAR min säng!

Ha en bra dag!


xxx P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0