dåligt samvete?


Nu har vi kommit hem efter en mysig dag med mycket mat, Peter går runt och spänner magen och tycker att han har blivit såååå tjock :) sötnos <3 resten av kvällen blir de ryggläge i soffan och kolla på någon dålig film och kramas. 

Håller på att panik tvättar lite nu, och eftersom vi har förstört våran tvättmaskin och sedan lagat den med silvertejp så sprutar de nu vatten över hela badrummet, kul de ska bli att torka upp där sen.
Sitter även och kollar lite lägenheter, är inte länge kvar till flytt nu och vi har inte hittat en bra lägenhet som vi trivs med än, känns som vi kanske borde skynda på lite nu. Men är man kräsen så är man.
Vill börja packa och flytta nu, är så sjuk less på den här lägenheten som vi bor i nu, dyr och ful.
Ge mig ett fint hem som jag kan inreda och trivas med... Snälla?! :)

Jaha nej undra om man kanske ska äta mer nu när man ändå är på G? har ju inte gjort annat än ätit idag.. jo jag har ju vart ute och gått så jag kanske inte behöver ha dåligt samvete? Imorgon är de ju tillbaka till vardagen som gäller med träning och bra mat. så jag kanske kan äta med gott samvete på lördagar och söndagar?
Peter gör ju de varje dag utan dåligt samvete :) 


ha en underbar kväll och sov gott sötnosar.

xxx P










 


Kommentarer
Postat av: macknow

Vart vill ni bo då?

2010-01-10 @ 20:46:49
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0