vackra vinter.


Har sovit för länge idag, jag får ångest av att sova bort dagarna, så nu sitter jag och dricker morgonkaffet och försöker piggna till. Tänker trotsa de kalla vädret idag och ta en pensionärspromenad med älsklingen, de är ju iallafall sol ute.
Men först ska jag kolla klart på Dickinsons Auktionsklipp och retas lite med Peter.

Har fått en ny jacka av pappa som jag ska inviga i kylan idag, den är så fin, och eftersom vi kommer ha med kameran ut så kommer ni säkert få se ett kort på den sen och min nya mössa som jag fick av mamma, ibland har man tur :)

Ikväll är vi bjuden på middag hemma hos mamma och Rolf, så jag funderar på om vi kanske ska ta våran promenad dit ner direkt så kan mamma kan ta hand om mig ett tag. Tycker att de behövs så jag orkar jobba imorgon och resten av veckan. Är ganska opepp på att jobba just för tillfället.

vi hörs sen.

xxx P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0