mjölk och gamla pepparkakor

Den här dagen har varit ohädelserik, har varit inlåst hemma i lägenheten och vägrat gått ut.
Inneaktiviterter är de ju lite begränsat av, men jag har iallafall slängt ut allt som har med julen att göra, färgat håret, klippt mig och busat runt med Peter. Men lite mer action skulle inte skada, vore bra om de kunde bli lite varmare ute så man kunde åka pulka och köra skoter.

Nu sitter jag själv hemma i min nya (rosa!! haha) hello kitty dress och äter pepparkakor som jag misstänker har haft sitt bästföre datum. Men dom smakar...okey. Sitter även och kollar på ett naturprogram om flodhästar, trodde väl aldrig att jag skulle tycka att de är faschinerande och fräna djur men nu gör jag de, fast jag vet faktiskst inte riktigt varför jag tycker de men dokumentären är spännande iallafall. Jag vill ha en egen flodhäst i badkaret.


Det är nog allt jag har har skriva för nu, inte så jävla spännande kanske.

xxx P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0