ensam hemma


Imorse försov jag mig med flit, känndes värt de till en början, men när klockan närmade sig halv nio och jag forfarande satt i soffan med morgonrock så va de inte lika värt de längre. Men jag hann med bussen med nöd och näppe. Puh, jag ska aldrig mer försova mig avsiktligt.

Men äntligen fredag iallafall! Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Men nu är den här och de är bara ett par timmar kvar tills helgen börjar! Inte för att jag har nåt speciellt att längtar efter denna helg, bara en massa städning och rensning, men jag får ju sova iallafall, de är huvvudsaken :)

Eftersom jag blir ensam hemma ikväll så tänker mysa ner mig i soffan och ha Tim Burton maraton.
Får se när älsklingen kommer hem, och i vilket skick han är, eller om han ens kommer hem ikväll :P
Kommer bli intressant. Jag kommer få agera sjuksköterska imorron om de går vilt till ikväll. Men de gör jag så gärna så :)

Får se vad dagen och kvällen bjuder på, kanske får man en spännande överraskning att de inte blir som jag tänkt.
Den som lever får se. Jag ska iallafall hälsa på min kära far en sväng ikväll, de är redan bokat <3

xxx P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0