give me some action



Igår fyllde mamma år, (tänker onte säga hur mycket för de får man inte när dom fyllt mer än 30) så jag åkte dit efter jobbet för att fira henne. Hembaka bullar, kakor cch tårta. Mycket mysigt. Sen när jag åkte hem va jag åtminstonde 10 kg tjockare. Tack mamma :)

Veckan har inte varit så händelserik annars, stämningen på jobbet är fortfarande låg, men de är inte så konstigt, Peter kommer snart slå sönder mitt älskade tv-spel, och jag går bara och väntar på att de ska bli måndag så jag kan få vara rik igen för en dag.

Saknar lite spänning i mitt liv just nu, allt går på rutin, man åker till jobbet, jobbar, åker hem, äter mat, spelar och sover. Men de finns lixom ingen tid till annat heller eftersom vi båda kommer hem vid 18 på kvällen så är ingen av oss pigg på att hitta på nåt när de är vardag. Tråkigt.. jag vill vara rik så jag får göra massa spännande saker jämt!

Mmm. hejdå..

xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0