ibland blir de fel.


Är väldigt trött idag, somnade vid 5 imorse. Fick ju hem min karl mitt i natten. Och fulla människor är ju inte så pigg på att låta  en sova precis :)

Kvällen va ganska kass igår, eller rättare sagt den sög, hade jättemysigt med katten och mig själv till en början, sen gick de utför. Varför ska folk bli osams bara för att de är alkohol inblandat? Onödigt.
Jag är väldigt jävla nöjd över att jag bojkottar allt som har med alkohol att göra. Skönt att vakna upp och vara pigg och må bra.

Tror kanske inte att de blir många knop gjorda idag, blir kanske till kvällen Man orkar plocka lite.
Men de blir nog mest att prata och mysa idag. Kolla på någon bra film.

Nu ska jag ta hand om Peter.

xxx P



Kommentarer
Postat av: Karin Nilsson

Fy fan vad du gör det bra Petra..! Min har fått sluta inta alkohol. Fast det var lika mycket hans beslut som mitt. Orkade inte se förändringen och det jävla tjatet som blir.

Din blogg är jättebra. Vill oxå! Men måste lära mej mer.

Kram karin

2010-01-23 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0