lovley!

Min morgon bestod av kaffe och hög musik.. deep purple. lovely!
Så idag är jag på strålande humör :)


Sitter på bussen mot jobbet nu, känns ok med måndag. Hoppas på att Systeryster kommer in på jobbet och hälsar på idag så jag har en anledning till att vräka i mig chokladpraliner, men viktigast av allt (!) så ska vi planera in en pulkdag i kärringbacken och sen sleep over hemma hos mig. mys mys mys!!

Måste kanske vandra runt i stan en sväng idag, storebror fyller ju år på onsdag så de ska ju köpas present.
Har väldigt svårt för att köpa presenter åt killar, slutar med att jag köper en tröja, parfym, spel eller dylikt.
Tråkigt.  jag behöver förslag.

Jaja allt löser sig :)

Ha en bra dag!



xxx P











Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg du var i håret hörredu! Du passade jätte bra i luggen! :)

2010-01-11 @ 14:37:47
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0