men vilken fredag



Jag knarkar alvedon, trycker i mig choklad och kollar på CSI. Det är min mysiga fredag kväll.
Mår riktigt kasst. Efter allt bråk och tjafs på jobbet så är de inte så underligt att man får huvudvärk och mår dåligt när man väl sätter sig ner och slappnar av. Jag hoppas verkligen att mötet på måndag lugnar ner allt, jag tycker ju faktiskt att de har gått lite för långt när man kastar en stor nyckelknippa mot en kollegast ansikte. Då har man ballat ur. Helt jävla vannsinigt! Jag hatar när de blir personliga påhopp, då blir jag ledsen och mår skitdåligt, vi ska ju för fan vara ett team, ha kul och tycka om varandra. Jag älskar Sofia och Anette, hade de inte varit för dom så hade jag nog inte jobbar kvar under dessa omständigheter. Inte kring en sån bitter människa.

MEN NOG OM JOBB, de är ju helg nu!! :)

Lördag och Söndag ska vi rensa upp hemma, får väl se hur hjärtat mitt mår imorgon iof, kanske är för bakis för att göra någon nytta :P  Kanske blir de till att ligga i sängen hela dagen istället, för jag måste ju vara sympatibakis, så kan inte han göra nytta så kan inte jag heller, fast de är ju inte ens säkert att han kommer hem ikväll, så jag kanske får sova ensam och vakna ensam. Då kan jag ju lika gärna göra nåt vettigt imorron i väntan på att mannen ska komma hem. Jaja de märks väl hur han gör. :)


Och nu jävlar ska jag lägga mig i ryggläge och kolla på tv och äta mer piller.

Hoppas ni har en skitrolig kväll.

xxx P 

 

Kommentarer
Postat av: Kulisen

Att knarka Alvedon är inte bra. :) Dessutom är det skit att ha det dassigt på jobbet. Hoppas det ordnar sig.

Kram

syster till far din

2010-01-23 @ 00:55:14
URL: http://metrobloggen.se/makrill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0