Nörd.


Ihelgen har jag och Peter bara suttit hemma och spelat tv-spel, så de har varit mycket skrik och svordomar här. Eftersom båda är skit dåliga förlorare så går de inte sluta spela, ingen ger sig. Fan vad jag älskar tv-spel!
Men vi har faktiskt gjort lite nytta ihelgen också, tvätthögen som va lika stor som åreskutan är borta och all tvätt är till och med vikt, lägenheten är städad och disken är också borta! Tänka sig.
Och imorse fick vi finbesök av pappa och rosa som kom och drack kaffe och surrade ett tag. mysigt och trevligt.

och nu sitter vi klistrad vid tv-spelet igen och tävlar, ska försöka slita oss härifrån och promenera bort till mamma och hälsa på en sväng, vi får se när någon av oss er upp.

Imorgon är de jobb igen, känns ok eftersom jag får inta min egen position då, även fast de va jävligt kul att stå i köket och laga mat igen. Men de är nog ute i restaurangen och bland folk som jag ska vara, trivs nog bäst där. Är ju faktiskt ledig tisdag och torsdag, så jag funderar på att börja packa ner saker som vi inte använder just nu, de är ju bara en månad kvar till flytt så de är väl kanske dags att börja plocka lite nu.

Nej nu måste jag fortsätta spöa Peter.




xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0