Nöjdast!


Nu är min tattuering äntligen klar, och den blev perfekt!
Så snart är de ju bara att börja på nästa.
Har dock väldigt ont i armhålan, efter 6 timmars sittning med armen över en stolsrygg, men lätt värt de! :)
åh, den nya jag ska göra kommer också blir så sjukt snygg, jag längtar! vill ha nu!

Idag är de kanon fint väder ute, fast jag har bestämt mig för att stanna inne och spela tv-spel och äta massa onyttiga saker eftersom de är lördag.
Har forfarande krypningar i benen och borde gå ut och gå eller träna, men jag känner mig alldeles för lat, och de får man väl ändå vara nu när de ändå är helg?
vi har bunkrat upp skåpen med massa godis, chips, dipp och dricka inför kvällen :) inte illa!
Har en känsla av att kvällen kommer bli riktigt mysig <3

Nu blir de kaffe och lite flogging molly, om jag får tillstånd att spela musik för Peter dvs. han är ju helt inne i nån dokumentär på tvn :)



xxx P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0