söndagar .....


Söndag.. dagen då ingenting händer, då tiden sakta kryper fram. De känns som att allt står stilla.
Även fast jag och Peter har varit ute och gått, städat, dammat och skurat hela lägenheten, vikt tvätt och diskat, så är klockan bara halv fyra. Så nu ska vi ge oss på Kyl, frys och skafferi. bara för att.
Men först en välbehövd kopp kaffe.

Igår va nog också en av dom längsta dagarna i mitt liv, Peter bara sov hela tiden och jag va uttråkad till max.
Så när han väl vaknade på kvällssidan så gick vi en längre promenad bara för att han skulle vara vaken ett litet tag. Gick sådär, somnade nästan direkt när vi kom in igen. kul kille :P
Men vi kollade ju klart på ice age 3 iallafall, så lite mys hanns de ju med. Sen va de godnatt igen. Sötnosen min<3


Är ledig imorron, tar mig inte in till stan eftersom mitt busskort redan är i stan och vi har inte överdrivet många bankomater i hackås så de är ju inte bara att ta ut pengar och betala en bussbiljett. Så jag blir hemma och packar imorron, sen ska vi åka och storhandla på Willys. Kanske ska jag köpa några fina nya blommor till sovrummet och köket också ^^

Nu blir de rensning. usch...'


xxx P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0