vi blir 3


Idag va jag och Peter myst på relaxen på badet, vart tvungen att springa runt på massa affärer innan och hitta en bikini, inte så himla lätt mitt i vintern. men väl där så kunde vi inte ha de bättre, gillade vilorummet bäst, har inte sovit så skönt på länge :)
När vi kom hem passade vi på att kramas och bara vara med varandra ett tag innan vi satte igång med middagen, och den mina vänner va inte dåligt kan jag säga! Marinerad fläskfile med potatisgratäng, fetaost sallad och bea. läckert.

Nu har vi packat ganska mycket här hemma, känns lite tomt men jävligt bra faktiskt. Ingenting kvar på väggarna och bara kartonger överallt. nu vill jag till den nya lägenheten. Pyssla och fixa med allt. Hittade ett par jättesmå tjocksockar som Peters mamma har stickat, dom kommer bli perfekt till våran lilla plutt ;) satt och smålog lite när jag kolla på dom. Allt kommer bli så Underbart <3

Nu måste jag gå och pussa på Peter.

xxx P




Kommentarer
Postat av: Karin Nilsson

Avis..men bara lite. Ni har en underbar tid framför er....småbarnskläderna är jättehäfiga nu.

Och finns det något vackrare än en kvinna som är gravid. Synd att vi inte bor närmare varandra så

jag kunde målat dig....

Kommer ihåg när lisa lades på min mage. Hon luktade så gott. O hon sökte direkt bröstet med stora ögon. Det är lycka om nåt!

kram

2010-01-31 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0