Vinnare eller förlorare?



Äntligen har vi kommit hem och tillsammans för en gångs skull. Känns härligt:)
Kärestan står och lagar mat och jag sitter som vanligt och leker nörd och babblar på om allt ointressant jag har varit med om idag.

Min älskade arbetskamrat Anette har gått och blivit sjuk och tänker vara hemma hela veckan lång så nu har jag blivit beordrad att ställa mig i köket igen och laga mat. känns som de va nyligen jag sa ifrån mig kökstjänsten. Men de är bara att bita ihop och göra 900 sallader som ska iväg på catering och hinna med buffén som vi har på restaurangen också. Blir nog skitbra de!

Snart ska jag iväg och träna, idag är de badminton som står på schemat, ska spela dubbel med Peter mot mamma och Simon. Ska bli kul, de är en av dom roligaste träningsmetoder som jag har hållt på med faktiskt, man tränar verkligen varenda muskel i kroppen. Jag blir av med jävligt mycket aggression också, och de är nog väldigt nödvändigt.

Nej nu måste jag springa iväg matchen börjar ju kl 19.00...


xxx P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0