yees!


Är påväg hem från jobbet nu, efter  12 timmarspass och en massa förberedelser hela veckan så är jag sjukt jävla värd att vara ledigt imorgon och jag ska sova skitlänge. Och jag tänker inte hacka sallad på flera veckor heller.
De har faktiskt varit en rolig dag på jobbet, fast jag va nog ganska ensam om att tycka de.. vissa va bara skitsura idag och andra va bara tråkiga och tjatade om att dom ville hem. Men Sofia va på min sida iallafall, tur att någon är de.
Jag gillar mitt jobb igen:) trivs med stressen...och krösamaja.. eller ja egentligen tycker jag om allihopa <3

Imorgon blir de till att göra klart tattueringen. äntligen! Jag vet att den kommer bli så awesome!
men först hälsocentralen och massa andra allvariga saker man måste göra :(
Kommer väl bild på gadden och sånt imorron.

Hej hopp.

xxx P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0