de börjar närma sig



Äntligen hemma! Har varit sjukt trött hela dagen. Sover skitdåligt på nätterna pga av att de är typ 60 grader varmt i sovrummet trots att vi har fönstret öppet. Hoppas att Peter hittade en fläkt idag så kanske jag får sova någon timme inatt...

Imorron går vi in i vecka 35, de är nära nu, hade värkar som fan i natt, trodde jag skulle dö ett tag där men jag överlevde och dom slutade efter kanske en halvtimme, men smärtsamt va de, jag antar att den lilla pojken kanske inte vill vara kvar i magen i riktigt 5 veckor till, men ett par till får han stå ut. han har ju fixerat och trycker sig neråt hela tiden, smärta smärta smärta....
Men allting är jättebra, även fast jag kräks ganska mycket fortfarande så mår jag inte dåligt eller ens illa, kanske någon ynka minut på kvällen men de är inget som jag lider av. Vill ha ut våran lilla son nu, tycker att magen är ivägen väldigt mycket och de är sjukt obekvämt att sitta, ligga och sånna saker. Längtar tills allt är över och jag kan ligga på mage och sova igen. mmhmmm.

Men jaa, Tisdag idag ja, har bara 3 jobbdagar kvar, sen 1 veckas ledighet, ska bli riktigt skönt.
Jag och Peter har lovat David att vi ska ta med han på Frösö Zoo så de blir en tripp dit på tisdagen, sen om vädret tillåter så ska vi på storsjöbadet någon dag också... sen blir de till att vara hemma och bara ta hand om varandra innan de blir några veckor till med jobb... sen är de nog dags för förlossning.


Idag när jag kom hem från jobbet stod en jättestor blomma på bron, de va min söta mamma som hade köpt och ställt dit den, en sån där som man hänger ute, skitstor är den och superfin! tack snälla mamma! <3

Nu ska jag nog ta och vila lite innan älsklingen kommer hem från jobbet.










Kommentarer
Postat av: Tess

nej vilken frän bild. gulliga ni!

2010-07-06 @ 23:36:38
Postat av: David

Haha, ta med David på zoo?

Nej, den där bilden är asläskig!

2010-07-07 @ 03:16:04
Postat av: Birgitta

vilken underbar bild......har aldrig sett något liknande....foten.....KRAM

2010-07-08 @ 10:04:18
Postat av: karin Nilsson

Det var den finaste bild jag sett...All kärlek till er tre. Du är så fin Petra!

2010-07-08 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0