hallå?


Sitter på jobbet och väntar på att de ska rulla in några barn, men än så länge är de tyst.
De är aldrig tyst på mitt jobb så man kanske ska ta och njuta medans man har chansen?
Neeej, hade jag tyckt om tystnad så hade jag valt ett annat yrke :)

40 dagar kvar nu... dagarna går med rasande fart. Har förvärkar lite till och från.
Idag ska vi till MVC igen och mäta, väga och allt sånt där.

Blev ingen ledighet för mig nästa vecka heller, bummer.
Men de är väl lika bra att jobba allt man kan nu, sen blir jag ju som sagt ledig ett bra tag.
Vecka 30 är jag ledig iallafall, då åker vi till Delsbo. Om jag mår tillräckligt bra dvs.
Fortsätter jag må som jag gjort hitills så har jag inte ett dugg att klaga på ju, ochj jag tror inte att de kommer
bli någon hemsk sista tid heller. Känns inte så:)

nej men nu vill jag ha lite barn hit till jobbet!
Får väl börja duka inför frukost och sånt då, brygga kaffe och sånt som jag inte borde ha tid med:)

ha en bra dag.

hejdah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0