ojojojoj...



sitter i sängen just nu och kollar på min kära man som ligger och sover sött.
Han är otroligt vacker när han sover <3

Är ledig en vecka nu..och som jag har längtat efter att få vila, sova ut och bara ta dagen som den kommer.
Igår kväll vart vi tvungen att åka in till förlossnigen och kolla upp mina värkar/sammandragningar+ att jag har haft så jävla ont på revbenen, svullen och sånt...jaja vi åkte in iallafall...kollade allt, gjprde ultraljud och sånna saker.
Allt såg jättebra ut, han ligger med rumpan och trycker mot mina revben, de är ju snällt.
Han har redan borrat huvudet väldigt långt ner, så barnmorskorna tror på att han kommer vilja ut snart, fick till och med tillsägelse om att förbereda oss för att de kunde ske redan natten som va, och typ alla dagar framför oss. ojojoj, lite omtumlande och skrämande. Valde att åka hem igår kväll från förlossningen, skönast att vara hemma, måste nog ta och packa BB-väskan nu och förbereda sånna småsaker ifall att de kommer ske sart då.
Men jag hoppas att han stannar åtminstånde en vecka till, så jag hinner ladda och förbereda mig mentalt.
Har sovit som ett litet barn i natt iallafall, skönaste sömnen på säkert 6 månader, fick med mig piller hem igår för värkarna, borde egentligen inte ta piller men under uppsikt av Peter och tillsägelse från barnmorskan att jag måste få sova ordentligt så svepte jag i mig dom och sov som en gud!

Idag har jag fortfarande värkar och sammandragningar som är täta, men hanterbara, lovade tanterna på förlosningen att jag skulle höra av mig ikväll om hur jag mår, dom är så söta och helt underbara..känner ingen oro över förlossningen alls nu efetr att ha fått träffa dom..guldklimpar! :)
Hur som..vi åker ju till Delsbo imorgon och ska vara där till på fredag, så dom ville höra hur jag mår innan jag åker ifall att  typ..
Känns lite nervöst att åka bort nu när man vet att de kan bli när som helst, men jag har pratat med lillen och sagt att han snällt får stanna iallafall en vecka till...jag hoppas han lyssnar... :D

Jaa de va väl de som jag hade och berätta, nu måste jag ta mig ett varmt bad för att bli av med värken.

ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas du inte får när du är borta. Önskar dig all lycka med förlossningeb. Kram Zandra

2010-07-26 @ 00:43:42
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Petra

De hoppas jag med:) tack så mycket! Kram Petra

2010-07-26 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0