villvillvill


ja jag längtar faktiskt nåt oerhört mycket efter att få sova på mage igen.
De är den skönaste sovställningen som finns och jag har fan inte kunnat sova på mage på typ...6 månader kanske.
I början vågade jag inte och sen så kunde jag inte och nu äår de ju självklart helt jävla omöjligt, men så fort lillen har ploppat ut ska jag kasta mig på mage i söngen och ligga så i minst 8 timmar...
bara så ni vet.


helg...ja fan de är äntligen helg, som jag har längtat.
kärleken kom hem till slut han också som tur va. som jag har längtat efter ensamtid med honom.
Hoppas dagarna kryper fram.

Imorgon ska vi på kalas, finaste Marie fyller 25 år idag...bara 25 år till så kan vi ha ett hejdundrande 50årskalas :P Tiden går ju fort...
Hur som helst så ska de bli trevligt..


och klockan är 23.45 och jag är vaken! efter en lång arbetsdag. KORS I TAKET!!!

men nu ska jag faktiskt lägga mig och kramas. Sen ska jag inta sidoläge i sängen och sova.. de har jag också längtat mycket efter. Hoppas jag får sova mer än 3 timmar i natt. :)

gonatt.




Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja, så tänkte jag också! Men 2 dgr efter förlossningen så är det tuttarna som tar emot istället och de är INTE sköna att ligga på när de är överfulla.. det är först NU, när Molly är 10 mån och jag inte ammar längre - och brösten knappt går att hitta med förstoringsglas ;), som jag kan sova på mage.. Nu är jag så van "sidosovning" att de knappt är skönt att ligga på mage! haha.. men, ja, de är SÅ värt de!



Stort lycka till med allt nu!'

Kramar Frida

2010-07-10 @ 12:14:06
URL: http://mammansdagbok.blogg.se/
Postat av: johanna

fasst när ungen äntligen är ute så kan man inte ligga på magen iallafall för då är brösten alldeles för stora och gör ont så räkna inte med det. ;P

2010-07-11 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0