56 dagar kvar



Nu börjar vi räkna ner på riktigt. 56 dagar. 7 veckor... nej jag har inte räknat timmar och sekunder.
Allt är så jävla skumt känns de som. Vi ska fan ha barn, jag tror inte riktigt jag har fattat att vi ska ta hand om en liten människa snart, att vi kommer ha en liten son här hemma. Herregud....

Pyret sparkar och har sig mest hela tiden tycker jag, ibland kan man lixom "greppa" hälen hans när han trycker riktigt hårt, han tycker inte om de, inte alls, och jag tycker att de är helt sjukt, och lite läskigt men jag kan inte sluta jävlas med han.. och han är ju faktiskt bra på att hämnas, eftersom han nu har fixerat huvudet neråt och ligger i förlossningsställningen så kan ni ju tänka er att han gärna boxar längst ner i magen och sparkar och trycker uppe på och mellan revbenen SAMTIDIGT, fusk.
Kan tänka mig att jag och lillen kommer ha mycket fuffens för oss när han väl har fått några år på sig :P

Men jo ja jag mår bra, kanon faktiskt. Är sjukt nöjd över att jag fortfarande kan hålla igång med ett intensivt, rätt hårt och svettigt träningspass 6 dagar i veckan, och jag har fått barnmorskans godkännande till de lär jag väl lägga till.... Så jag är riktig nöjd och hoppas fan att jag komer orka fortsätta till in i de sista.
Ja jag må ju säga SKAM den som ger sig, träning mår både barnet och en själv bra av, och de ska tydligen göra förlossningen lättare. De är inte fy och skam de heller. allt för att de ska gå lite smidigare ch lättare. :)


Nu ska jag duscha bort all svett och gå och lägga mig...måste ju orka vara en riktig pain in the ass på jobbet i morgon eftersom jag ska jobba med Carro. Aldrig att hon ska få en lugn dag! :D

gonatt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0