HEJ!!


Ja tack jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen, jag råkade skaffa mig ett liv i ungefrär en veckas tid, men jag lovar de är över nu. Jag är tillbaka i mitt nördande tillstånd och jag ska beräta ALLT för er. jämt.

Sitter just nu på ett tåg, påväg till delsbo. Hälsa på svärföräldrarna och lite andra fina människor.
Känner redan nu att de kommer bli en jobbig resa, pyret ligger som vanligt och trycker mot revbenen så nu förtiden är de knappt handerbart att sitta ner mer än 10min. Fan va obekvämt de blir.

En vecka har gått sen jag bloggade, och jag måsteväl erkänna att de inte har hänt för mycket, men jag har fastnat i mina rutiner, och jag trivs med de, och bloggandet fanns lixom inte plats, men ibland så hinns de med de också. :)

Men som sagt veckan som varit, har införskaffat en crosstrainer, så ni kanske förstår varför jag inte har haft tid att sitt vid datorn :P  har kommit igång med att rensa förråd och garderober mm. skönt att få de gjort, de är ju inte sååå länge kvar innan vi har en bebis, 2 månader går fort.
Känner mig väldigt stor och klumpig nu, ingenting passar och allt är oskönt, men de funkar iallafall.

Lillebror har tagit studenten också, herregud va åren går, han är ju vuxen nu. :/

Vad har mer hänt?

Inte mycket tror jag:) fick en ny mobil av Kärestan idag <3 skitfin telefon!

äh nu har jag inge mer att berätta och så måste jag ta en promenad i tåget för de börjar bli riktigt jävla obekvämt nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0