så kan de gå..



Rast på jobbet, och efter ett tag blev jag alldeles för yr av att snurra på stolen på kontoret så i all yrsel och rastlöshet kom jag på att jag kunde skriva lite i bloggen, eftersom jag gör de så sällan nu förtiden, så varför inte passa på när jag ändå inte har ett skit att göra?

Idag ska vi på BVC och jag tror att de kom ganska lägligt, har haft värkar och ett illamående som heter duga nu ett par dagar. inte så jävla roligt, så jag hoppas dom har någon dunderkur som får bort allt de där :P
Jag tror faktiskt att lillpyret i magenär lite tjock, han trycker uppe i revbenen och längst ner på magen också, han ligger ju knappast i fosterställning som ett barn brukar göra, och aldrig är han still, jag kan inte sitta ner eller stå bekvämt, kan knappt duscha själv längre, jag lir yr av de varma vattnet och måste sitta ner i badkaret så Peter får se till så att mitt hår blir tvättat, ursköljt och fint :) Jag känner mig som en elefant, men med 8 veckor kvar så känns de som att de kanske får vara såhär sista tiden då, förutom illamåendet och värkarna :P

Jaha... annars är de bra.. skönt att de snart är helg, behövs nu. En helg som vi inte behöver göra nåt, utan bara ta de som de kommer, sova tills vi vaknar och vill vi ligga i soffan och kolla på film hela dagen fast de är sol ute så ska vi fan göra de också. Senste 5 helgerna har de varit nåt hela tiden, resor hit och dit, student middagar osv.
Men inte den här helgen, den är bara min och Peters tillsammans. Ta igen massa mys och kärlek som har satts åt sidan för allt annat. Sweet!

Träningen också ja... den går hyffsat bra med tanke på att man nästan är höggravid.... har fått minskat lite på hastighet och övningar men annars funkar de skitbra, jag hoppas att jag kommer kunna träna fram tills de är dags, jag mår sjukt bra av träningen och jag märker att pyret gör de också, och de är viktigast!
Iförrgår sa kroppen och lillen ifrån, jag gjorde ett alldeles för hårt träningspass och fick värkar, och kroppen segade ihop. Så igår fick de bli en lugnare promenad med älsklingen istället. :)
Längtar enormt tills förlossningen och allt är över så jag kan göra riktigt slut på kroppen och träna skiten ur mig själv. Svettas, skrika och vara riktigt förbannad. love it!

nej nu är min rast slut... jobba 2 timmar till, sen svenstavik och BVC.

Hejdaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0