Jag har de bästa.



En fantastisk jävla söndag!

Vaknade i huffsad tid imorse och gick på morgonpromenad i solen med kärestan, när vi kom hem gjorde vi frukost och tog de lugnt. Sen packade vi picknick korgen och gick ner till sjön, låg på en filt och solade, myste en massa och fikade gott. Gick hem och kollade på fotbollen, blev förbannad, stängde av tvn och gick ut på en promenad till kiosken för att lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår. Väl hemma så blev de middag och sen vart de träning för min del och nu sitter jag här, helt färdig. Men som sagt en av dom bästa dagarna.

Imorgon är jag ledig och på tisdag. Skön, fast lite jobbigt ändå, rutinerna faller på nåt sätt.
Men de gör inget, ska upp i tid imorgon för att åka till stan och luncha med David och shoppa lite.
Sen på tisdag ska vi åka och hämta våran nya soffa på bonusmöbler, som jag längtar efter dennna soffa!
Våran nuvarande är alldeles för liten, nu blir de en stor två divan soffa. Sweet!
Ja men iallafall....Tisdag blir de nog att städa och rensa i garderoben, känns som att de behövs.
Onsdag-fredag är de jobb. tur de bara är den här veckan jag jobbar halv vecka, tycker att de är, sen kör vi på som vanligt :) förrutom semester v. 28 och v 30...

51 dagar dagar kvar till BF, och tiden bara rusar iväg, börjar få lite mer panik nu eftersom badrummet måste renoveras pga vattenskada i väggen, och de måste ju bli klart helst nån vecka innan de är dags för lillen att komma till världen. vill ju inte vara utan toalett eller bo hos någon annan dom första veckorna...nej de går jag inte med på! Men jag hoppas att de löser sig. utom de så känner jag mig rätt lugn med att de börjar närma sig, tror jag har fått bort min förlossningsskräck, tar de som de kommer. känns bra. Eller ok lite läskigt tycker jag att de är men  jag försöker inte tänka på de, allt kommer gå skitbra! :P Just nu tror jag lillpyret har de trångt i min lilla mage, han ligger och trycker mot magsäcken och sånt så de är inte mycket mat jag får behålla tyvärr, men jag är nöjd för de lilla jag får behålla. De är ju som inte så länge kvar så jag kan härda ut. :)
Och sen har jag ju som jag alltid skriver min underbara man Peter som ser till så att jag har de jag behöver och tar hand om mig och pyret när vi inte mår så bra. Tack älskling för attdu finns för oss.


Ja och sen då? jag vet inte, jag har nog inge mer att skriva nu.
Eller jo, tack så mycket för i fredags Älsklings Peter, Mari, Robert, Paulina, Vincent och Erik.
Så mycket som jag skrattade då har jag inte skrattat på länge. TACK! :)
De behövde jag verkligen.

Nej fan. hej då.

eller just de... Grattis till Jossan och Johan som gift sig. :)




Vi 3. Jag älskar er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0