and then...



Nu är hela familjen hemma. Alla 3. Äntligen!

Va ju i Umeå för ca 2 veckor sen, Peter opererades och jag, Hugo och mamma bodde i husbilen på parkeringen.
Mycket komplikationer, mycket stress och oro.
Klockan va inte min vän under vistelsen, tiden smög sig sakta fram när man vänta på att besökstiden skulle börja, när den väl kom så rusade tiden iväg allt för fort. Varje gång telefonen ringde och visade dolt nummer började jag svettas. Men för Hugos skull försökte jag vara lugn och sansad. Gick väl sådär.
Känndes hård och uruselt att åka hem före Peter, kändes som vi borde vart där hela tiden, men när vi kollade upp priser för sjukhushotellet insåg vi att de vart för dyrt, trodde vi, fick reda på när Peter skulle åka hem en vecka eftetråt att vi kunde fått bott där för 80kr natten, inte 980kr som dom först påstod. idioter.
Så vi hade alltså kunna stannat och varit där med Peter hela tiden om vi bara hade fått rätt information.
Men nu är de gjort och Peter kom hem i lördags, nu börjar rehabliteringen.
De är jävligt tungt att se han ha så in i helvete ont, och jag kan inte göra nåt åt de.
Förutom att springa och hämta piller. Funderar starkt på att skaffa mig en sjukskötersedräkt.

Ja, men nu är vi som sagt hemma och tar de lugnt, Hugo ler och skrattar mycket, vilket är superkul.
Och herrejävlar pojken har redan blivit 2 månader, väger ca 4600g och sparkar sig fram på golvet.
Han har även bestämt sig för att ha naken tid på morgonen, då ligger han på sin vita tigermatta och sprattlar  en timme ungefär, pratar, skrattar och har sig. Han har även fått sig ett babygym som prasslar, spelar musik och har starka skrikiga färger. skitsnyggt haha. De händer mycket nu, han gör nya saker varje dag och kan snart sitta själv som de verkar. De går som sagt undan här.

Idag har vi filmdag, sen ska vi ut en sväng så vi får oss lite frisk luft :)
Nu ska jag umgås med min älsklingar!






På sjukhuset i Umeå, tvn vusade tydligen ett jääääteintressant program :)

Mer musik mooorsan!!!!

hejhopp.








Kommentarer
Postat av: Z

Men va klantigt av dom att säga helt fel pris!

2010-10-04 @ 12:05:03
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Grönvik

Hoppas att det ordnar sig för Pether och att hans rehabilitering går felfritt. Jag ska hålla tummarna för er.



Kul att Hugo är så livlig och jag hoppas att du mår toppen i övrigt. Du är en jävligt tuff tjej du vet det va? :)



HaD bäst!

2010-10-06 @ 06:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0